Kızlar normalde 2 haftadır sürekli ağrılarım var özellikle kasık ağrılarım çok fazlaydı hatta yürüyemiyordum bile ama bugün birden karnımın üst taraflarında bir ağrı hissettim sonra dinlendim geçti gibi oldu ama şimdi 1 saattir yataktayım sanki böyle yanıyor gibi bir his var hem sancı hem yanıyor gibi sanki bu doğum sancısı mı