Babyycutee Elsa57- sırtımda sıcak su torbasıyla geziyorum vallahi bitmek o iyi geliyor şuanda o var 😂
Dilek_04 Elsa57- bütün gün yatsam uyusam ayağa kalkıp yarım saat gidip gelsem belim kırılmış gibi oluyor
Elsa57- SrpYlmz evden çalışıyorum ben masa başı isim ama aralarda yürüyorum aslında bacaklarım açılsın diye evde ama anlamadım kitledi resmen ağrı beni
SrpYlmz Elsa57- uzun süre oturmak yatmak bel ve sırt ağrısı yapar ama canım bence ondan oluyordur bende 26+3 üm normalde ağrım olmuyor uzun oturursam ayakta çok kalirsam veya yatarsam o zaman ağrıyor sırtım belim
Elsa57- Babyycutee onu ilk 3 ay çok yaptım geçmişti yeniden ağrı döndü hayatıma resmen geçti şimdi günah bile işledim sandviç yaptım az evvel bu hamilelik cidden delilik anım anıma uymuyor 😂