Mercan_42 Arkdaşlar doğum parası alan oldumu aranızda ben Konyada yaşıyorum 3 ü çocukta ne kadar alınıyor para bilgisi olan varmı merak ettm. Böyle bişeyin olduğunu duydum .
Rabiul Mercan_42 üstte kalsın yanlış bilgi vermeyeyim ama bin tl civarında tek seferlik para alınıyor sanırım
Rabiul Mercan_42 olabilir canım öncekiler için almadıysanız belki alma hakkınız vardır bi sgk yı arayıp aorun isterseniz yada 153 ü bilemiyorum hangisi bakıyor