Kızlar benim regl öncesi bazen mide bulantım olurdu ama çok hafif ve geçerdi.
Geçen gün diare oldum ve sadece sigara içince olan mide bulantım oldu 4 gündür falan da devam ediyor.
Şimdi size net bir soru 😅 bu sigaradan mide bulantısı hamilelik belirtisi mi?
Tabiki sadece bu yok, kasıkta yanma gibi ağrı, iğne saplama gibi batmalar oluyor vs. ama hayatımda ilk defa sigaradan midem bulandı. Regle 4-5 gün var.
Siz yaşayıp da böyle bi durumda anladınız mı gebeliği?