Serenpekuz072 Herkese merhaba 11 haftalık gebeyim ve hala hastane konusunda karar veremedik özeller çok yüksek devlette beni korkutuyor . Etlik şehir hastanesi çok temiz yeni ama hep farklı dokto bakıyor. Bana yardımcı olun 🥲🥲
susaMom_ Serenpekuz072 Özele gidiyorum ama Bilkent Hastanesi’ne de bir kaç defa gittim devlet olduğu için çok prosedürü var yine de gayet ilgililerdi hatta daha çok inceliyorlar özelde ki doktoruma göre ben memnun kalmıştım ama dediğiniz gibi asistan doktorlar geliyor genelde kontrollere doğuma asistan doktor değilde uzman doktor giriyor bildiğim üzere ama hangisi müsaitse
Enfal_06 Serenpekuz072 genelde devlet hastaneleri iyi değil ama doktorumun görev yaptığı hastane gazi üniversitesi tıp fakültesi bana burayı önermişti eğer özel hastaneyle devam edemezsem diye ama gitmedim
_Merveozdemir_ Serenpekuz072 ben etlik zübeyde hanıma gidiyorum çok kötü şeyler duymuştum ora hakkında herkes kötü diyodu o yüzden korkarak gitmiştim ama iyiki gitmişim doktorum pırlanta gibi çok çok memnunum
HmerveK Serenpekuz072 medical park keçiören sevgi hocaya gidin derim işinin ehli☺️doğum paketi de 45 bin. Her şey içerisinde uygunsa sizin için bence bir görüşün derim
Epifizbezi Sibelvera merhaba ne zaman doğum yaptınız dikişleri aldırmaya gittiniz miydi yoksa gizli dikişmiydi
Melekleriminanesiyim2 etlik şehir hastanesinde muamele ediliyorum 33haftadayim şuan için hiç soru yaşamadım doğumda da yaşamam insallah
Sibelvera Serenpekuz072 bnm durum kıritikti diye baska sehirden bilkent şehir hastanesine gitmiştim bnmle özel ilgileniyorlar dı heyettle bn dogumumu yapmıştım bnim sezaryanımı yapan doktorum cok iyiydi aslında hepsi iyiydi gercekten
Melekleriminanesiyim2 Serenpekuz072 perinalojiye gidiyorum riskli hamilelik onun için genel olarak hep aynı doktor oluyor
Mommerve _Merveozdemir_ hangi doktora gidiyosunuz benim kuzenim orda doktor doğumunu burda yap diyo daha yeniyim ilk gebeliğimde orda kuzenim yoktu ve sıkıntı yaşayıp kaçmıştım şuan hala korkuyorum ordan
Enfal_06 Drfatma herhangi bi doktor ismi vermedi canım gittiğim doktor orda görev yapmıştı iyi bi hastane olduğunu söyledi iyi bi doktora denk gelmek şans işi
_Merveozdemir_ Mommerve Mustafa Uzun doktorun ismi bende oraya gitmem diyodum ama dediğim gibi doktorumdan çok memnunum benim ikinci gebeliğim bu önemli olanda takip yapan doktor zaten hangi hastanede doğum yaparsan yap doğumuna denk gelmesi lazım doktorun özel olarak isteyemiyosun maalesef devlet hastanesi olduğu için