Deletedmon_98 Kızlar iki gün önce verdiğim kan değeri 1160 , bugün verdim 1309 çıkmış ama yanındaki büyüktür işareti kafamı karıştırdı , değer şimdi bumu yoksa bundan büyük mü ? Yoksa kimyasal mı yaşıyorum
aycicegi22 Deletedmon_98 bir önceki test aynı laboratuvarda mı verildi? Öncekinde de bu var mıydı? Bazıları bu değerin üstünü ölçmüyor
Cihangir09 Deletedmon_98 yani degeriniz 1309 dan büyükmüs. Hastanenin labaratuvarının referans değeri budur daha yükseği ölçmüyordur o yüzden bu şekilde çıkmıştır ister başka bir yerde verin ister hiç ugrasmadan hafta içi doktora giderseniz kese gözükebilir
Darkgod Deletedmon_98 canısı hastanenin degerı aralıgı p kadar ise normal başka bır yerde tekrar ver hastane referans aralıgı en fazla o kadardır
Deletedmon_98 Darkgod ayy tekrar mı versem yani 🥹 pazar günü randevu almıştım doktorumdan onu mu bekleyim sizce yoksa bugün vereyim mi tekrar
Darkgod Deletedmon_98 aynı hastane ise hıc uğraşma zaten sen yarın da gitsen herhalde kese gözükür canısı degerın şuan 3e yakındır
Nurozsln Deletedmon_98 Sen bilirsin için rahat etmez biliyorum bende yaşadım. Vermek istiyorsan verebilirsin bence sonuçta sıkıntı olacak bir test değil değerin 5 bine yakın olursa zaten keseyi görürsünüz
Deletedmon_98 Nurozsln evet içim içimi yiyecek şuan cidden kalbim yerinden çıkıcak gibi çok paniğim ne yapçam bilmiyorum sabah ola hayrola mı desem hemen gitsem mi ah ah
Deletedmon_98 Cihangir09 çok teşekkür ederim şuan içimi rahatlattınız inşallah iki kat yükseğidir pazar gününe randevu aldım gittiğimde güzel haberler alırım inşallah 🤲
Mucizee80 Deletedmon_98 1309 dan sonrasını sayısal olarak vermemiş olumsuz düşünmeyin referans değeri ile alakalı bu durum