Merhaba arkadaşlar, Ayşegül İltaç Akkurt hanıma giden ya da gitmiş olanların yorumlarını rica ediyorum. İlgi alakası nasıl, bişe öğrenmek için sormamız mı gerekiyor yoksa kendi sormaya gerek bırakmadan anlatıyor mu? Bitse de gitsek modunda mı? Normal doğum yanlısı mı sezeryan yanlısı mı? Hangi hastaneler ile anlaşmalı ve muayene ücreti nedir? Kontrol süresi ne kadardır? Çok soru oldu ama aklımda deli sorular :):) geçmiş yıllarda çok fazla memnuniyet okudum hala devam mı nasıl çok merak ediyorum, geçmeyi düşünüyorum kendisine çünkü. Şimdiden teşekkürler