Yasmin444
7 haftalıkken bian hamile olduğumu unut ağır kaldırmıştım ve aynı şekilde ağrım olmuştu hatta bir iki damla da kanamam olmuştu ama çok şükür birşey olmamıştı. Şimdi 16 haftalık. Doktorum ağır kaldırma, kendini yorma demişti. Çok yorulursan kanaman olabilir, normal ama bi iki gün durmadan kanama olursa mutlaka gel demişti. Çok dikkat ettim ondan sonra. Sen de dikkat etmelisin, hiç bir şey senin ve bebeğinin sağlığından daha önemli değil. Yat, uzan ve dinlenmene bak.