ben iki köpeğimle yaşıyorum doktoruma da danıştım hiç bir sıkıntı yok, sadece veterinerim iç dış parazitini ayda bire indirdi pire tasması kullanıyorum daha sık yıkanıyorlar problemsiz ilerliyorz, dışkısıyla temas etmemek lazım sanırım özellikle kedilerin mutlaka öyle bir durumda elini yıka sonra kullan onun harici faydası bile var , bebeğin alerjik olmasını engelliyormuş