Btlbet 38.haftada doktorum alırız dedi ama bi sorun olmaz umarım.suan 36. Haftadayımmm.normal mi bu durum
Yogurtlupilav Btlbet niye sorun olsun? Ciğer gelişimi tamamlanmış oluyor o haftalarda artık, risk görmüyorsa alınabilir. 38. İm bende bu hafta olacağım :)
Btlbet Yogurtlupilav ben çok paniğim canım.erken mi acaba yoksa 40 kadar beklenmeli mi die.doktorum il dışına çıkacakmış 18 ocakta alalım deyince bende sasırdımmm
Yogurtlupilav Btlbet boşa panik yapıyorsun sanki biraz :) 38. Hafta erken diyen herhangi bir makale, kitap yayını vs okumadım. E doktorunda 38. Haftayı tavsiye etmiş. Niye problem arıyorsun ki 😄