Lina_mungsn Bir kızım olacak ve ismini Lina koymayı düşünüyoruz nasıl sizce veya onerebileceginz daha az koyulmuş değişik bı isim var mı
BirAskMasali1323 Lina_mungsn Mısra Eflin Efsa Almila Elvin Arya Ronya fikir olsun belki beğendiğiniz olur arasından Ayrıca Lina da güzel 🥰💕🌺
Lina_mungsn Aydann12 ben iki isim sevemiyorum ya yoksa bende Asel Lina koyardım ama eşim Lina koymayı istiyor Sizinki de güzelmiş sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
Aydann12 Lina_mungsn bizde ada linayı istemiştik fakat çevreden saçma sapan şeyler söylendi yorumlar yapıldı soğuttular oyüzden vazgeçtim eski kafalı insanlar asla anlamaz bu tür isimlerden gayet güzel lina koyun bence 😇
btytgy Lina_mungsn biz de ilay koymaya karar verdik hem anlamı cok güzel hem de sıradan değil :) İlay: ülkenin en güzeli, ülkenin ışığı, ayı