sl_bcx manydanozun ve nane yi aşırıya kaçırmadan yesen bişey olmaz azıcık vücudun yeşillige de ihtiyacı var ben soğuk aldığımda nane limon Ihlamur aman içme bişey olur falan dedi cevremdekiler doktorum nane limon iç Ihlamur yap sıcak sıcak iç demişti bende hocam iyi değil diyolar çevreye bakma iyi olmasa biz demeyiz bir şeyi aşırıya kacirirsan zararı tabii dokunur ama dozunda kullansan nolucak dedi bende nane maydanoz ilk üç ay tuketmedim sonradan yavaş yavaş tükettim şuan 5 ayligix hiç bı sıkıntı yok