Arsen merak etmeyin hiç bir sorun yoktur ben de yaşadım bebeği göremediler içim içimi yedi iki gün zor durdum ve bebeği gördüler silik yeni oluşuyor dediler bi soru olsa keseden belli oluyor üç düşük bir doğum yapmış ve şuan hamile olarak söylüyorum birazcık tecrübe edindim.