zlyhaakcmn yani yüzünüzün şişmesi iyi değil diye biliyorum. Benim doktorum yüzünde gözlerinde şişlik hissedersen hemen gel dedi gebelik zehirlenmesi belirtisiymis. O yüzden doktorda sizden 24 saatlik idrar istemiş. İçini ferah tut tansiyonunu takip et tuzsuz,hamursuz,ekmeksiz beslen. Bakalım sonuçların ne çıkacak. Rabbim korktugundan korusun 🙏