7 haftalık hamileyım kalp kapağımda kaçak var yaklaşık 4 senedır ve rıtım bozukluğum var çarpıntı normal zaman da da oluyordu fakat hamıle olduğundan berı daha sık oluyor doktor hamıleyken kalbe yük daha fazla biner bunlar onemlı dedi kalp kapağındaki kaçağa da rıtım bozukluğuna da ılerleyen zamanlarda her hangı bır sorun olur mu kalbînden problemı olanlar hamıleyken bır sorun yasadımı merak ediyorum