baharmom35 Haklısınız. Üslup önemli olan bence de. Hepimizin fikri var ama herkes fikrini kaba bir şekilde ifade etseydi ortada insan ilişkilerine dair bir şey kalmazdı. Kaldı ki daha tazecik bir anne adayının üstüne bu denli gelmek “ölüm”, “sorunlu bebek” tabirlerini kullanmak bence kimsenin haddi değil…