gunesinannesi__ Kızlar 30 haftalık olduk merak ediyorum nst ye ne zaman girilir siz kaçıncı haftadan girmeye başlamıştınız ?
_almirasmom gunesinannesi__ 30. Haftada gırıcem 1 hafta sonra ılk kızımdada doktorum 30. Hafta baslatıp her hafta nst cagırıyordu
Busra1819 Ben 30. Haftada kontrole gitmiştim şimdilik nstye gerek yok dedi 3 hafta sonraya randevu verdi bende merak ediyorum ne zaman giriliyor
metemom_ Haticeburak06 canım peki kontrol sıklığı kaçıncı haftada değişiyor onu çok merak ediyorum bende 27. Haftadayım
Haticeburak06 metemom_ 30dan sonra 2 haftada bir oldu canım benim. 35ten sonra her hafta gitmeye başladım.şimdi 39um pazartesi kontrol var ya bu hafta ya da öbür hafta 2 3 günde bire düşecek😗
metemom_ Haticeburak06 doktoruma sordum da bir sıkıntı olmazsa ayda bir şeklinde devam ederiz dedi anlayamadım şuan 27 deyim zaten 30 a az kaldı dedim olsun dedi
MLKYB gunesinannesi__ ben ilk defa bugün girdim. 33. Haftadayım. Tavsiyem nst günü gitmeden önce mutlaka bir şeyler ye kahve tatlı falan tüket. Hareketsiz olunca 2 defa çektirmek zorunda kaldım 😂😂
mineoksuz11 İlk hamileliğimde daha erken girmiştim diye hatırlıyorum bu kez doktorum 36. Haftada istiyorum ben dedi daha geçen hafta istedi ilk kez ☺️
Angel161023 gunesinannesi__ geçen hafta bende açtım bu başlığı 😄 bu hafta kontrole gittiğimde ilk nst’ye girdik (30. Haftada)
Haticeburak06 metemom_ aslında biraz daha vakti var canım bidahaki kontrolden sonra 2 haftada bir olur
Ezomommy gunesinannesi__ 30. Haftada girmek zorunda kaldım acile gitmiştim önlem amaçlı hoca bakmak istedi çok şükür bir sikinti yoktu
metemom_ Haticeburak06 bende onu sordum canım bir sonraki kontrolüm 31. Haftada ondan sonra değişiklik olacak mı randevu sıklığında dedim bir sorun olmazsa ayda bir şeklinde devam ederiz dedi