RabiaNur2 bende baya yaptırdım banyo yaparken orayı iyice bastırmadan nazikçe lifle ya da masaj yap. Ama tabi dedigimi iğneden 5 gün sonrası yap yağlı ya dağılması gerekiyor ya da elinle masaj yap oraya maalesef biraz geç dağılıyor. Ben hemsireyim herkese güvenmediğim için arkadaşlara yaptırıyorum hep kalın uçlu yesil iğne ile yaptırıyorum siyah üçlü ile yüzde doksan apse yapıyor kasa ulaşamıyor. Bir iki aya dağılır korkmayın. Ara ara ağrısını hissedersin.