Kubra3005 ben başta yatak odama anne yanı beşikler varya onlardan aldım sonra düşününce o beşikte en fazla 6 ay yatabilir belki daha kısa. ben 2 yaşına kadar bizimle aynı odada yatması gerektiğini düşünüyorum bebeğimin. Bu yüzden o yatağı geri verip park yatak aldım inşallah onu kullanıcaz.