Serendipity16 Pendik medipol de Prof Mesut bey var ona gidiyoruz, Prof olduğu için hastanedeki diğer çocuk doktorlarına göre muayeneye ücreti fazla ama aşırı tatlı bi doktor teşhisleri de nokta atışı daha önceki doktorunun anlayıp çözemediği şeyleri tek muayeneye de çözmüştü