nogger Kızlar ikili tarama için doktora gittiğimde sata göre 11+6 günlük olmuş olacak cinsiyet belli olur mu? Ama ultrasonda bi kaç gün önden gidiyo ona göre hesaplarsak da 12+2 olmuş oluyo ayyy valla kafam karıştı beni bi aydınlatın lütfennnn 😂
Zeynepmusic nogger olur olmaz diyenlere bakmayın doktor ve cihazı iyiyse 11. Haftadan görür kız erkek farketmez
kardelen54 Pozisyonu uygunsa belli olur benim 15 haftalik oldu pozisyon uygun olmadığı için öğrenemedik ikidir gidiyoruz göstermiyor
Mrt9021 Oğlumda 10+6 da erkek demişti doktor, şuan kızıma hamileyim tam 16 da öğrendim öncesinde net belli olmadı. Kızlar genel olarak daha geç gösteriyolar☺