Kızlar 22 ' in de reglim olması gerekirken olmadı ve 3 gün gecikti bugün sanki sürekli idrarım geliyormuş gibi hissediyorum . O gün test yaptım ama negatif çıktı. Uygulamaya göre 4+4 haftalık olarak görünüyor. Bir de gün boyunca baş ağrım vardı. Sizce neler oluyor böyle ???