sselime_bebek1 Merhabalar ya kızlar 6+6 yım.siyah beyaz ultrason kağıdı veriyorlar ya bebeğin kesesini görmek için ben devlet hastanesinde muayene oldum vermediler acaba özel devlet hast. olarak değişiyor mı devlet vermiyor mu
Minikmercimek_ sselime_bebek1 söyledinmi peki canım veriyorlar diye biliyorum ben özel takip liyim çoğu zmn telefona atıyorlar
Esmanurss sselime_bebek1 30 haftalık oldum devlet vermiyor hastaneye göre değişir veren vardır ama ben bebeği bile hiç göremedim kendi ekranında bakıyorlar
Birtutamumuut sselime_bebek1 ilk başta kesem çok küçüktü vermemişti banada devlete gidiyorum bende ☺️ daha sonra kese büyüyünce bebeği görünce vermeye başladı
umrumdadegil sselime_bebek1 sanmıyorum bana ne zaman gidersem gideyim verdi saçma da olsa veriyordu bazen kolunu falan bile çekip veriyordu 😂
umrumdadegil sselime_bebek1 hastaneyle ilgili bişey olabilir ya da cihaz bozuktur farklı bir hastaneye gittiğimde bozuk deyip vermemişti
sselime_bebek1 Minikmercimek_ söyleyemedim açıkçası gittiğimde isticektim ama çekindim ama bir dahakine söylerim siz telefonda nasıl görüntülüyorsunuz peki
Minikmercimek_ sselime_bebek1 özel takip liyim canım onda uygulamala var ona aktarıyorlar en son şeker yükleme için devlete gittim onda vermedi bende istemedim yakın sürede detaylıya girdiğim icin. Ama e nabızdan bak istersen oraya kayıt olmıstur belki görüntüler
sselime_bebek1 Esmanurss evet hızlıca kendileri bakıyor iki kelimeyle kaldırıyorlar maalesef kâğıtta vermediler sanırım sırf bunun için özele gidicem …
sselime_bebek1 Birtutamumuut çok sevindim inşallah verirler bana da mutlaka gidince sorucam ve isticem dediğiniz gibi kese büyürse de verebilirler 😇