Deletedmon_98 Bat 20 Nisan 22 Mayıs verdiğimde 1160 çıkmıştı Bugün tekrar verdim ve 1309 çıkmış Az artmış dimi sağlıklı değil
Emos42 Deletedmon_98 aynı yerde ve aynı saatlerde vermeniz önemli laboratuvar değiştiğinde sonuçlar yanıltıcı olabiliyor
Emos42 Deletedmon_98 yok canım 1 saat fsrk ettirmez ama kimyasal olsa da değer bu kadar yükselir mi bilemiyorum Allah gönlüne göre versin inşallah
umrumdadegil Deletedmon_98 yaa öyle mi 🥺 çok üzüldüm 😥 Rabbim sana hayırlı evlat nasip etsin inşallah en kısa zamanda 💜
Rojdademirkol Aslında bayada yüksek bir değerle ogrenmissiniz benim 112 ile ogrendim 2 gun sonra 228 oldu sonrasi ayni kalip kimyasala dönmüştü. Ama ne olur ne olmaz 2 gün sonra gene verin bence
Deletedmon_98 Rojdademirkol inşallah öyledir benimde ilk gebeliğimde sağlıksız ve maksimum 42 ye çıkmıştı kimyasaldı ,pazar günü randevu almıştım orada belli olur artık 😔
aygul-7138 Deletedmon_98 Kimyasal gebelikler de değer artmak yerine değeriniz düşer Ama sizinki artmış biraz az artmış sadece ayrica kimyasal gebeliklerde değer 1000 değerin üstüne çıkmaz 🐣 2 gün sonra tekrardan kan vermenizi öneriyorum umudunuzu kaybetmeyin bence kimyasal gebelik gecirmiyorsunuz 😘 İnşallah Rabbim kalbinize göre verir 🤲🏻
Deletedmon_98 aygul-7138 ayy inşallah öyledir çok teşekkür ederim çok güzel yazmışsınız 🩷🩷 doğru söylüyorsunuz ilk kimyasal gebeliğimde 42den yukarı çıkmamıştı
aygul-7138 Deletedmon_98 Ne demek canım hiç stres yapma dua et bol bol bende kimyasal gebelik yaşadım tecrübeliyim o yüzden çok iyi anlıyorum çokda araştırdım doktorlara sordum.. Kimyasal gebelikte değerin hiç bir sekilde artmaz direk düşer ayrıca 1000 değerinin üzerine hiç çıkmaz Gidince keseyi göreceksin inanıyorum 🥰