sl_bcx merhaba, 2 yıl önce ilk sezaryenimi oldum, sizin gibi ciddi korkularım vardı, her doğum kendine özeldir ve her doğumun yine kendine göre zorlukları vardır lütfen düşünüp kendinizi de bebeğinizi de strese sokmayın 😊 sizi anlıyorum, hepsi geçecek ve geride kalacak, sonunda dünyada ki en güzel şeye sahip olacaksınız, güzel düşünün güzel olsun 😊 Allah zorunuzu kolaylaştırsın 🍀