Tulay_95 Zeliha-16 amniyon sıvısı bazen partiküllü olabiliyormuş ama benim biraz fazla olduğunu, bunun enfeksiyon ya da daha önce geçirilmiş bi kanamadan kaynaklı olabileceğini söyledi. Herhangi bi tedavi de önermedi.