Sewi Selam kızlar, 33+2 olduk ve son zamanlarda çok terliyorum geceleri hemde soğuk terler.. Son iki gündür çok yorgun ve bitkinim. Uyuyorum ama geçmiyor yorgunluk. Sizde durumlar nasıl benle aynı durumda olan var mı? Normal mi ?
Busragokhan0911 Sewi 35inci haftadayım. İnsan yatınca sürekli uyumak istiyor. Bende öyleyim bir uzanayım yorgunluk ve uyku hiç gitmiyor. O yüzden evde dinlene dinlene iş yapıyorum. Oğlumla ilgileniyorum. Dışarı çıkıyorum. Sürekli kendime bişi çıkarıyorum😄 çünkü yatınca ağrılarım dahada artıyor 😩
Yenianne6706 Sewi hamileliğimin başından beri gece terlemesi yaşıyorum 🥲 36. Haftadayım gündüz de bir anda ter geliyor artık ki normalde hiç terlemeyen biriyim. Uykuya çok düştüm bende bu aralar ama gece pek uyuyamıyorum ağrılarım oluyor yada tuvalete çıkmaktan uyuyamıyorum 🫠
Sewi M-Urass_Mom 2. Trimester da da çok uyurdum ama 3 ün başlarında böyle uyumazdım. Enerjim yok resmen.
M-Urass_Mom M-Urass_Mom Benim 1. trimesterda hormon dalgalanmasına alışana kadar çok uykum ve halsizliğim vardı ki çok normal bir durum idi. 2. trimesterdayım ve enerjim çok yükseldi. Genelde 1 ve 3′te enerji düşüklüğü normal kabul ediliyor fakat sizin 2.de de bu şekilde olmuşsa kan tahlilli yaptırın derim. Demir eksikliğiniz olabilir. D vitamini eksikliğiniz olabilir. Damla d vitamini kullanmanızı öneririm. Demir eksikliğiniz yok ise de demir-demir bağlarınıza da baktırabilirsiniz
Sewi Busragokhan0911 çok hareketsiz olmak iyi değil bende sürekli yürümek istiyorum ama bu uyku müsade etmiyor. Yiyip uyuyorum.
Sewi Yenianne6706 bende geceleri sürekli tuvaletteyim. Sanırım bedenim bu uykusuzluğu kaldıramadı ve şuan gündüz uyuyorum.
Sewi M-Urass_Mom demir eksikliği var evet ilaç kullanıyorum bunun için. Ama D vitamini de kullanmam gerekiyor sanırım.
susaMom_ Sewi 34+2deyim son 3 gündür bende böyleyim anlamadığım bir şekilde ağırlık çöktü kalkamıyorum uyansam bile tekrardan uykuya dalıyorum çok bunaliyorum terliyorum usutmusum gibi normal sanırım bilmiyorum
Sewi susaMom_ aynı şeyleri yaşıyoruz ve herkes normlara demişse öyledir. Son aylarda böyle oluyor sanırım.
susaMom_ Sewi Nedense son 3 gündür böyle 38-40 haftalara kadar böyle uyuyacaksak hiç bir isi halledemeyiz valla 😅
Zeynepkrkytlli Sewi 38+3um kesinlikle benim de öyle kaçıncı haftada başladı hatırlamıyorum ama 36 37ydi sanırım Ve haftam arttıkça daha çok uyku basmaya başladı Bu arada normalde gündüzleri hiç uyuyamam çocukluğumdan beri Ama artık uyumaya başladım Uyuyorum uyanıyorum ama uykum hep var 😴