Yildiz-y 7 haftalık hamileyim iki gündür akşam olunca öyle bir karnım ağrıyor ki afedersiniz tuvalete çıktığımda biraz rahatlama oluyor ama uzandığımda tekrar sancı ağrı giriyor sizce gaz mı? Nasıl geçer