Melisarsss Kızlar merhaba 30+2 gebeyim 2-3 gündür bebek hareketlerini kıRahimde hissediyorum nadir sekilde göbege cıkıyor acayip bir bel ağrım var akıntım normal suyum yok bu sekilde yasayan var mı ? Pzt kontrolum var.