Angela1 herkes yerleşme kanamsidir normal yazmış ama ben buraya olumlu birşey malesefki yazamayacagim kişiden kiseye değişir Dr bakmadan bunu bilmezsiniz muayne olmanizi tavsiye ederim,
3+5 iken öğrendim ve 3-4 saat sonra kahverengi leke geldi , Dr un hemşiresi ile irtibata geçtim acil progestan iğne yapıldı , ertesi güne leke durunca fitil başlandı , beta takibine bakıldı düzenli artınca korkma dediler ama fitille ve haftalık iğneye devam ettim, 5. Hafta dolunca alttan muaynede kese gözüktü etrafı temizdi ama rahim içinde kanama vardı bu sebepten 6-7. Haftalarda kanama bitsede rahim içinde 10. Haftaya kadar iğneye devam ettirdi Dr tedbir amacli