Beetuull Merhaba canlar nasılsınız? Hamileliğiniz nasıl gidiyor ? Ben 14+5. haftamdayım 🤭 heyecanlıyım, sizler de cinsiyet öğrendiniz mi?
Nesli46 Beetuull ay bende bit kız annesiyim şimdi erkek geliyor hastanede sancı çekerken yazıyorum😂39+5😊
tugceustuner0405 Beetuull 12. haftada kız dedi doktorumuz, fetal DNA ile erkek olacağı kesinleşti ☺️🫶🏻 sağlıklı sıhhatli gelsinler inşallah 🤗
Seher1234seher Hayırlıca afiyetle kucağına almak nasip olsunnn canimmm🌸 Bende 14+3′üm. Dün doktor kontrolüm vardı .Kıza benziyor ama net değil dedi. Üç hafta sonra gel dedi 🦋
M-Urass_Mom Ben de 14+3′te öğrenmiştim erkek annesi olacağımı 🥰 Şimdi 22+1′iz. Sağlıkla gelsinler inşallah 💕