Basak hayır tutmadı maalesef. Bi kaç gün kanama oluyo histereskopi sonrası daha sonra bişi hissetmiyorsunuz zaten . 1 regl bekleyıp transfer olmuştum ben. Benim sık tekrarlayan enfeksiyonum vardı doktorum rahımıde tertemız yıkadık dedi çok şükür 1 senedir hiç enfeksiyon oluşmadı bende , tabi gebelikte olsaydı çok daha mutlu olurduk ama nasip:)