Tysem29 herkes için doğrusu değişiyor bence o yüzden herkesin kendi doktoru ne dedi ise odur. Sonuçta kan tahlilinizde, vücudubuzdaki folik asite bakılıyor, sizinki yüksektir başlatmaz, başkasının ki düşüktür baslatır. Yaşa, kiloya, her şeye göre değişir bu durumlar.