FKRKS29 Zg99 13+4uz 12+1de 2li test için gittik o zaman tahmin etti ya bakalım kesin değil ama dedi 😅 erkek dedi zaten bende erkek hissediyorum hayirli evlat sağlıklı evlat olsunlar 15+4te gidicez insAllah kesinleşir ❤️🥰
Zg99 ggmom M_glsm eminegizem Emos42 Serapazraege Gizm6 Ayskoca Diladeniz2 Makbule_199110 Sağ salim doğsun bebişlerimiz🥰🥰 maşallah
Babymom-2- ggmom bizede13. Haftada yüzde 90 erkek dedi değişirmi acaba nubu çok dikti baya gösterdi üstten yandan
Emos42 Zg99 12+4 de kız dedi 10 gün sonra randevum var 17 haftalık olacağız inşallah o zaman kesinleşir
Serapazraege Emos42 ayy banada aynı haftada tahmini kız dedi haziranın 10u gibi gidicem çok merak ediyorummm
Makbule_199110 Zg99 daha ogrenemedim hic bir tahmin yapmadi nipt testi icin kan verdim orda ogrenirsin dedi buyuk ihtimal haftya ogrenecegim heyecan la bekliyorum 12.5 gunluguz
Zg99 Pembe4242 sağlıklı olsun inşallah. Alışveriş yapmayı ben erken buluyorum sizce kızlar ne zaman yapılmalı.