Hayırlı akşamlar kızlar. 3çocuğuma hamileyim bir kızım bir oğlum var. Özellikle 3sezeryanı olanlara sorum. Zor muydu diğer sezeryanlar arasında bir fark varmıydı? Yoksa çabuk mu toparlandınız? En küçüğüm 4yaşına girecek. Korkutuyor beni aslında 3. Sezeryan? Çocuktan sonra zor oldumu?