Beyzanurk Tuvalete gidip geldikten 5 dk sonra tutamadığım bi sıvı geldi ama aşırı değil kaçırma gibi bu su gelmesi olabilir mi
izobellaaa-_- Beyzanurk ben gittiğim de doktora suyum bitmiş sürekli kilodum ıslaktı ama anlamıyordum sıcaktan terden diye düşünüyordum 40 hafta da suyum bitmiş hemen sezaryen oldum
Ummuarbc Beyzanurk evet öyle oluyor birden akıyor tutamıyorsun anlamıyorsun da birden geliyor kaç haftakiksin
Sedaeksii12 Hayir degil birden oluk oluk su bosalmasi gibi dusun asla tutamazsin ve pesine agrisi cok olur. Ama sanirim az kaldi doguma. Hayirla gelsin saglikla gelsin ☺
izobellaaa-_- Sedaeksii12 hayır yavaş yavaş da su boşalması da var ben yaşadım hatta hastaneye gittiğim de suyum bitmiş acilll sezaryen oldum maalesef
Sedaeksii12 izobellaaa-_- biomiyordum. İlk gebeligimde basima anlattigim.sekilde geldi. Demekki olabiliyor.
Ummuarbc Beyzanurk en azından haftan gelmiş benim enfeksiyona bağlı erken haftada geldi suyum malesef rabbim sağlıkla kucağınıza aldırsin