ftm_cglyn merhaba. Enfeksiyon mantar yüzünden benimde 31+4 ken kanama yaptı ve kanama kesilmezse doğuma alabilirim diyerekten ihtimaller üzerine ciğer geliştirici iğne yaptılar. Bir gece hastanede kaldım FLAGLY adında bir antibiyotik vermislerdi 7 güne tamamla dedi doktorum çok şükür su anda iyiyim rayına girdi akıntım ve kaşıntımı kesti doktorunuza bir danışabilirsiniz isterseniz.