Gzmmgzmm valla bende ne oldugumu anlayamadim ben ishal sikayetiyle hastaneye gittim gaita testim temiz cikti kanda enfeksiyon cikti verdigi ilaclar gecirmedi saglik ocagina gittim bi antibiyotik verdi bana onu kullandikdan sonra dilimde beyazlik oldu benekler falan mantar olmusum alttan bi rahatszligim yok ama sonra tekrar hastanede idrar tahlili verdim eritrosit degerimle yassi epitel degerim bjraz yuksek cikti ama tahlil verdigimde adetimin som gunuydu hafif lekelenme vardi yani doktor ondan dolayidir dedi ilacta vermedi