Merhaba kızlar kontrolümüz vardı bugün tam 29. Haftaya girdim, bebeğin karın çevresi 1 hafta geriden geliyormuş baş ve bacak ölçümü normal ama, onun dışında idrar yolu enfeksiyonu ve asıl sorun troid değerim 3.67 çıktı doktorumda sanki biraz panik yaptı gibi hissettim haftaya tekrar bakılacak troidime ama moralim bozuldu açıkçası bebeğe bir zararı olur mu diye düşünüyorum korkuyorum sadece normalde hiç troid sorunu yaşamamıştım ilk defa başıma geldi yaşayanlar var mı bunu ?