Şuan 38+5 deyim otururken karnimdan ve kasıklarımdan sancı vuruyor ve tuvaletim varmış gibi hissiyat veriyor. Ama doğum sancısı içinde belden geliyor diyorlar. Sizce şuan çektiğim sancı yalancı sancı mi normal doğum sancısı mı? Nişan veya su da gelmedi Hastaneye gitmeli miyim?