esss_92 Kızlar Merhaba bugünkü kontrolümüzde her şey yolundaydı doktorum NST yapmamı istedi hiç sancı çıkmadı ama bebek hiç hareket etmemiş dedi ben de uyuyor olabileceğini söyledim çünkü az çok artık hareket ettiği saatleri biliyorum olsun dedi 1-2 hareket de olsa görmem lazım.. Bir çikolata ye tekrar gir dedi öyle yaptım bu sefer 3-4 hareket etti ama doktorum yine de tam istediğim gibi değil eve git soluna yat kontrol et 2.03 gün sonra tekrar gel dedi başına gelen var mı böyle bir şey yaşayan? Nts de zaten yedi 10 dakika arası sürüyordu yani o an bebeğin uyuduğu zamana denk gelmiş olamaz mı? çünkü eve geldiğimde bebeğim yine hareketlendi.. Hatta şu an bunları yazarken bile ufaktan hareket ediyor ama ben yine de huzursuz oldum
Okyanusolmak esss_92 evde hareket edip hastanede hareket etmeyen bebek merhaba 😄 doktorunuza yazın bebeğin hareketleri gayet iyi diye.
gizemvatanseverbal esss_92 7-10dk nts için kısa değil mi? Benim doktorum(özel) normal muayenesi 1.5 saat- nts ise 20-25dk tutuyor. :( sağlıkla gelsinler.
Busragokhan0911 esss_92 Kuzenim de yaşamıştı. Onun bebeği çok hareket eden bir bebek değildi. Doktor ikinci kez istedi yarım saat durdular nstde. Yeterli sayıda hareket etmişti. Bebişi anne karnında olduğu gibi gerçekte de öyle 🥰 çok uysal, hareketleri falan ağır ve uykucu 😀
esss_92 gizemvatanseverbal diyorum ya bana da süre kısa geldi birinde 10 dakika birinde 7 dakika kaldım ve özel hastane
elmaelmaelma Devlette de özelde de girdim nst’ye 20-30 dk civarı sürüyor, sizi kısa tutmuşlar bence. Giderken çikolata falan yiyip su için, 15-20 dk sonra girin nst’ye. Çekilirken de yan yatarsanız daha hareketli olur.
gizemvatanseverbal tamamdanolmuss şişlide özel bir muayenede kontrol oluyorum. Doktorum artık gebe hasta bakmayacağı için isim paylaşamıyorum. Kendisi ile hamilelik sürecinde tanışmadım 10 yıldır hastasıydım. :) perinatoloji için Nişantaşı’nda Recep has’a gittim. Onunda muayene saati yaklaşık 1 saatti. Ücreti ben gittiğimde 5.000₺ idi, fiyat politikası değişmediyse isterseniz ona gidebilirsiniz. O da alanında çok uzman bir doktor. ☺️💐
elmaelmaelma esss_92 manyak mı bunlar? Hem kısacık yapıyorlar hem o tarafa yatmak yasak vs? Nasıl hastane bu?
amayinedeiyiilerledim esss_92 ay ben sola yatmadan Giremiyorum nst ye. Belim ağrıyor. Bide en az 20 dk bekletiyor devlet hastanesi bu arada
Hlimee Benim iki kez Nst girdim devlette 15-20 dk kaldım Bebeğim döndüğü için kalp ritmi zayıf geliyor alette elimle tutuyorum hareketsiz falan demedi hatta hemşire gelip gidip göbeğimi salladı 😅 Bir daha ki sefere aşırı tok giderim
esss_92 amayinedeiyiilerledim bende çok sinir oldum sırt üstü uzanandan nefesim daralıyor dedim o zaman sağa dönebilirsin biraz dedi ama bnm bebeğim hep sola yatınca hareket ediyor
tamamdanolmuss gizemvatanseverbal yok ben hataylıyım da sadece merak ettim 😂 1.5 saat muayene mi olur diye 😂😂