Ebruxxkarabag Kizlar 7 haftalık hamileyim yarın bir davete katılicam ilk gebeliğimden kalan sezeryan gobegim var acaba giysem zararı olurmu
myavocado Ebruxxkarabag dar ve sıkı giyinmek çok sağlıklı değil. Korse tayt dediğiniz hamileler için bir ürün mü?
Buse344161 Ebruxxkarabag bence giyme niye riske atıyorsun ne olur ne olmaz bırak çıksın göbeğin bebeğinden önemli değil
Ebruxxkarabag myavocado valla canım gebelikten sonrası için almıştım karın bölgesi korse gibi olandan sıkı
myavocado Ebruxxkarabag bilemiyorum sıkar o sizi bence giymeyin, ilk muayenelerde söylemişti bana doktor dar - sıkı şeyler giymeyin diye