Merhabalar 37+3 olduk şuan ikinci hamileliğim ilk oğlum 39 haftalk doğmuştu artk geceleri zorlandığımdan biran önce gelse istiyorm ☺️hiç belirti yok ama karnımda ağrı oluyor sanki bir şey bilmiyor gibi aceba sancı mı ki diye merak ediyorm ☺️beklemek istemediğimden galiba alt tarafta ağrı yok karında var sol taraf sağda da oluyor biraz