Öncelikle iyi akşamlar bugün doktora gittim betam 14 Mayıs’ta 77
21 Mayıs’ta 1757
24 Mayıs’ta 4759 çıktı
Alttan ultrason da rahimde baya kanama alanı varmış kese bile görünmüyormuş sağlıksız gebelik dedi doktor kanamamda olmadı kürtaj yapmamız lazım dedi doktor başına gelen varmı