ilaydagur Bugün son kontrolüme gittim Allahın izniyle 4hazianda doğum olacak 🥹 doktorum mutlaka korse al dedi sizin kullanıp memnun kaldığınız var mı fotoğraf atabilirseniz çokk sevinirim ♥️
Leylus ilaydagur ilk doğumumda bilemedim uyduruk bisey aldim ama o bile nasil isime yaradı.Sezeryanda resmen içim sallanıyordu korseyle rahat ettim canim.Şuan 25 haftaligim en iyisini almak lazım bende takip edeyim 🥰
mervemurat16 ilaydagur link paylaşımı yasak olduğu için postunuz düzenlenmiştir🌸link paylaşımı yerine görsel ekleme yapabilirler
Medineaslan ilaydagur merhaba doğumdan ne kadar süre sonra korse kullanımına başlanıyor ben de aldım bu hafta doğum olacak ama ne zaman takacağımı bilmiyorum
ilaydagur Leylus ben bi site buldum instada yorumları falan çok güzel içime sindi diyebilirim o siteden alıcam yüksek ihtimalle insta: aryem lohusa korsesi
ilaydagur Ozlembi doktorumda bu tarz dedi belden bağlamalı daha rahat olurmuş mantıklı hem ameliyat yeri içinde sorun olmaz. Marka nasıl acaba güzel midir
Ozlembi ilaydagur evet güzel kaliteli ben beğendim sıkı tutar normalde 50 kiloydum 66 oldum 3 kilo bebek zaten Doğumdan sonra 55 olsam S beden aldım olur sizde bakın alanlara ona göre alın dandik değil ürün
cansuko7 Yamuna korse çok iyi. İlk doğumumdan sonra 1-2 hafta düzensiz kullandım hemen toparladı hiç göbeğim kalmadı