Hulyaismail Güzel ama ben çok şişiyorum ellerim ayakalrim kocaman oluyor sizde var mı böyle bir şikayet
Bilibon İlk zamanlara gore cok iyi cabuk yoruluyorum aksamlari agrilar oluyo ama normal bide oglum var 3 yas hergun disarda parkda aksam Anliyorum acisini kiz bebek geliyo dedi dr tam 20. Haftadayiz derayliya az kaldi bakalim