Iroke98_ Kızlar doktorum tahmini bebeğin 3.5-4 kilo doğar dedi buna göre hesaplama yaparsak hangi numaradan kaçar adet bez almam gerekir? 1 numaradan 85 adet aldım mesela.
Kbrbydk Iroke98_ yeterli bence. Bitince 2 numaraya geçersiniz. Yanlardan sıkabilir çünkü zaten daha da toparlanacak bebek. Baktınız ki bir numara rahat 2 numara büyük, 1 paket daha alırsınız 1 den