Deletedmon_98 Kızlar selam pazar günü randevumuz var ama önerileriniz var mı , 5+1 olacağım kesenin gözükmesi için mesela bol su içmem vs gerekiyormu iki gün önce verdiğim betam 1160 çıktı , bugün tekrar vereceğim bu değerle gözükme ihtimali var mı
Cosimaniehaus Deletedmon_98 evet doktora giderken hep idrara sıkışık gidin yoksa göremiyorlar. İlk 3ay özellikle. Göremeyince alltan bakalım diyebiliyorlar.
Sakineoncu Deletedmon_98 ben idrara sıkışık hiç gitmedim canım 6 haftalikken alttan bakti kalp atışı için sadece çok şükür birsey olmadı
Deletedmon_98 Cosimaniehaus alttan bakmanın tehlikesi tam olarak nedir , bazıları sıkıntı yok demiş bazıları var demiş kafam karıştı , teşekkürler 🩷
tunasmom Deletedmon_98 vajinal muayenenin bir zararı yok canım. İdrara sıkışık gidersen daha rahat görür doktor karnından bakabilir
Cosimaniehaus Deletedmon_98 yani sıkıntı olduğu için değil aslında ama rahatsız edici bir durum. Bazıları da kanamam oldu diyebiliyor riske atmak istemediğimden ben alttam muayene olmadım hiç. Defalarca alttam muayene olmuştum adetken falan gebe kalmadan önce. Artık fobi oldu bende 🥲
Sedef21 Deletedmon_98 alttan bakmanın hiç bir sıkıntısı yok canım yani benim bu ikinci gebeliğim ilkinde 3 aylık olana kadar hep alttan bakıldı bir sıkıntı olmadı çok şükür bunda da hep alttan bakıyor doktor
Deletedmon_98 Sakineoncu çok şükür 🌹5+1 de sizce kese gözükür mü iki gün önce betam 1160 dı , bugün tekrar vericem
yalandunyaa Deletedmon_98 benim 820 idi 5.2 günlükte alttan baktı doktor idrara sıkışık idim 7.haftada kalp atışını duyduk çok şükür geç döllenme olmuş dedi doktor 10 haftalık olcaz salı günü gideceğim 🤗
Deletedmon_98 Cosimaniehaus evet normalde bende alttan muayene oluyordum bir sıkıntı yok ama :D tabi bebiş ayrı emin olamadım yaptırmayacağım sanırım 😅
Cosimaniehaus Deletedmon_98 yani görmezlerse falan diyorlar onu. Ama genel olarak idrara sıkışık gelmemi istiyordu doktorum. Duvara da yazıp asmışlar idrar sıkışık geliniz diye🙂 Bu arada hayırlı olsun sağlıkla gelsin bebiş
Deletedmon_98 yalandunyaa aa ultrason cihazıyla alakalı değil mi ozaöan bu beta seviyesinde görülmesi 🥹, süper çok sevindim sağlıcakla kavuşun inşallah 🩷🩷 ay inşallah benimkide gözükür ya 🩷🩷
Deletedmon_98 Cosimaniehaus kesinlikle idrara sıkışık gideceğim sizi dinleyip 🩷🩷 Ay inşallah gözükür çok teşekkür ederimmmmmmm 🩷🩷🩷