en son adet başlangıç 22 nisan 28 gün adet döngüm bugün kasıklarım ağrıdı ve kanamam başladı doktor alttan baktı keseyi göremedi 22 mayısta kan verdim beta 19 çıktı geç döllenmede olablr dedi betam bu arada 4’ten 19a çıkmıştı. Düşük mü yapıyorm kimyasal mı bilmiyorum böyle kanama görüp hamileliğini tamamlayan varmı? Kimyasal neden olur peki? şuan resmen adet sancısı ve kanamam çok