busbus14 Bu yüzden mi insanlara doktormuş gibi akıl vermişsiniz sayfanızda çoğu yorumlarda? :) burası gebelik ve hamilelik takip uygulaması. Kendimiz gibi yaşadığımız olayları anlattığımız, belki faydasını görüp uyguladığımız mesajlar kısmı. Bu yüzden böyle bir bölüm ve anket kısmı var burada. Sayfanızı inceledim insanlara negatif enerji veren bir kişilik olduğunuz verdiğiniz yanıtlardan belli. Anlamadığınız bir sorunun cevabını vermek yerine bence susmak daha iyi olabilirdi mesela bu anketin altına. Bence biraz da olda olumlu düşünmeye bakın sizin ve gebeliğiniz için sakıncalı bir durum:) bakın bu da bir öneri burada( sizin insanlara verdiğiniz öneri gibi ufak bir öneri.. ) . iyi akşamlar dilerim 💫